Direct contact? Bel ons hoofdkantoor 020 - 707 3939 of stuur ons een e-mail
XL Studenten Uitzendbureau
NIEUW: LANDELIJKE DEKKING

Onze regiokantoren: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Leiden, Utrecht & Zwolle
xl-header

Assistent accountant in Zaandam! 15,58 euro per uur

Vacature Informatie

Ben jij een ambitieuze (Assistent-) Accountant met een passie voor cijfers en financiën? Heb je ervaring hiermee en ben je op zoek naar een uitdagende rol waarin je jezelf kunt ontwikkelen? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

In de rol van (Assistent-)Accountant ben jij verantwoordelijk voor een eigen cliëntenpakket. Je voert nauwkeurig administratieve werkzaamheden uit, verzorgt omzetbelastingaangiften en stelt jaarrekeningen op. Je hebt ook een leidinggevende rol, waarbij je anderen aanstuurt en begeleidt. Bovendien fungeer je als vraagbaak voor zowel collega's als cliënten.

Het bedrijf waar je aan de slag gaat groeide al snel uit tot een vertrouwde naam voor het Zaanse bedrijfsleven. De locatie is gevestigd in Zaandam.

Je bent tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar voor een aantrekkelijk afhankelijk van je kennis en ervaring! Je krijgt veel mogelijkheden voor verdere opleidingen en doorgroei. Het is een uitdagende en gevarieerde functie binnen een professionele en internationale omgeving. En ook nog eens een inspirerende werkomgeving waar teamwork en persoonlijke groei centraal staan. Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels. Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding richting accountancy.

Klaar om je carrière naar nieuwe hoogten te brengen? Wil je werken in een enthousiast team waar jouw expertise wordt gewaardeerd en waar je de kans krijgt om zowel professioneel als persoonlijk te groeien? Solliciteer vandaag nog en word een waardevol lid van ons team!


Je hebt een afgeronde HBO opleiding richting accountancy;
Je bent tussen de 24 en 40 uur per week beschikbaar;
Stage-ervaring en/of afgeronde studie is een pré;
Duurzame inzetbaarheid en interesse om je voor langere tijd aan ons team te verbinden;
Kennis van en affiniteit met jaarrekeningen;
Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.



Een functie voor de langere termijn;
Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op jouw kennis en ervaring;
Mogelijkheden voor verdere opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;
Een uitdagende en gevarieerde functie binnen een professionele en internationale omgeving.



Je beheert je eigen cliënten pakket;
Je voert administratieve werkzaamheden uit;
Je verzorgt de omzetbelastingaangiften;
Opstellen van jaarrekeningen;
Je fungeert als vraagbaak voor je collega's en cliënten.

Regio

Amsterdam


Interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct online!

Klik hier om online te reageren