Klantcontact medewerker relatiebeheer - 24 tot 40 uur - Utrecht
Vacature Informatie
Heb jij affiniteit met gezondheids- en/of kwaliteitszorg? Sta jij graag in contact met klanten en ben je per direct beschikbaar? Lees dan snel verder!
Het bedrijf waar jij komt te werken draagt bij aan de beste huisartsenzorg voor patiënten en bouwt aan waardevolle en persoonlijke relaties met hun deelnemers. Je werkt samen met fijne collega´s in een plezierige informele werksfeer.
In deze functie heb jij veelvuldig contact met onze deelnemers in heel Nederland en weet jij precies hoe goede service eruitziet. Je ziet het als een uitdaging om bij vragen, onduidelijkheid of het niet helemaal goed verlopen van bepaalde contractuele en/of audit activiteiten, dit op te pakken. Met jouw klantgerichte attitude en sterke communicatieve en sociale vaardigheden sta je stevig in je schoenen en weet jij verschillende verwachtingen goed te managen. Het gaat je helpen als je een positieve hands-on instelling hebt en beschikt over de nodige flexibiliteit waardoor je gemakkelijk tussen verschillende werkzaamheden schakelt.
De werklocatie is in Utrecht. Jij bent minimaal 24 tot 40 uur beschikbaar. Afhankelijk van je opleiding en ervaring verdien jij een mooi salaris bij een voltijds dienstverband van minimaal € 2.288,- en maximaal € 4.057,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek.
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Wacht dan niet langer en reageer direct!
Bij voorkeur HBO en minimaal MBO+ werk- en denkniveau, mogelijk door een afgeronde/relevante opleiding en/of cursussen;
Bij voorkeur 1 jaar ervaring met (dienstverlenend) klantcontact en backoffice support (b.v. customer relations);
Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen, zoals Office 365 (Outlook, Word, Excel, Teams, etc.) en CRM systemen;
Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal.
Afwisselende werkzaamheden voor 24 uur tot maximaal 40 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie tot verlenging;
Afhankelijk van opleiding en ervaring een mooi salaris van minimaal €2.288,- en maximaal €4.057,- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek;
Opbouw van 19.15 procent aan reserveringen (vakantiegeld, vakantiedagen);
Wekelijkse uitbetaling.
Het begeleiden en administratief afhandelen/verwerken van informatie van onze deelnemers bij de verschillende processen die plaatsvinden vanaf aanmelding tot en met certificering;
Per telefoon en e-mail contact onderhouden met deelnemers en auditoren en het beantwoorden van productinhoudelijke en procesmatige vragen;
De registratie van procesdoorgang en -tijden en het bewaken van de voortgang van de auditplanning;
Het actueel houden van deelnemersgegevens in een CRM-systeem;
Het ondersteunen en wegwijs maken van onze deelnemers binnen onze digitale applicaties in algemene zin.
Regio
Amsterdam
Interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct online!
Klik hier om online te reageren