Thuiswerk klantenservice medewerker hartje Amsterdam
Vacature Informatie
Heb jij je opleiding afgrond en opzoek naar een nieuwe uitdaging?
Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar iemand voor de klantenservice, in Amsterdam. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor verschillende werkzaamheden en deze werkzaamheden heb ik voor jouw allemaal op een rijtje gezet 😉:
- Het beantwoorden van binnenkomende e-mails;
- Het beantwoorden van vragen met behulp van templates;
- Gegevens verzamelen;
- Jij maakt documentaties gereed.
Jij komt te werken in een klein maar gezellig team, die je gaan helpen om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen. Het is belangrijk dat jij minimaal 32 uur per week beschikbaar bent, en dat jij beschikt over hbo werk- en denkniveau. Het uurloon ligt op de E15 per uur en daarboven op komen ook nog eens je reserveringen ( vakantiegeld + vakantiedagen + kort verzuimuren). Vind jij het fijn om thuis te werken?? Dat kan, jij hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken, maandag en woensdag zijn wel kantoordagen!😊
Ben jij geïnteresseerd reageer dan gelijk!
Minimaal 32 uur per week beschikbaar;
Hbo werk -en denkniveau;
Woonachtig omgeving Amsterdam;
Jij bent klantgericht en kan zelfstandig te werken gaan.
Jij komt te werken in een leuk team;
Thuiswerken;
Wekelijkse uitbetaling;
Uurloon van E15 per uur + reserveringen.
Het beantwoorden van binnenkomende e-mails;
Het beantwoorden van vragen met behulp van templates;
Gegevens verzamelen;
Jij maakt documentaties gereed.
Regio
Amsterdam
Interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct online!
Klik hier om online te reageren