HR-medewerker fulltime in Weesp
Vacature Informatie
Als HR medewerker bij ons krijg je de kans om een cruciale rol te spelen in het ondersteunen van onze medewerkers en het bevorderen van een gezonde en productieve werkomgeving. Jij bent als HR-medewerker ook bezig met administratieve taken waaronder het verwerken van formulieren, documentatie en contractbeheer.
De organisatie is een toonaangevend consultancybureau gespecialiseerd in de Pharma, Biotech, Food en Medical Devices branche. Met ongeveer 80 enthousiaste consultants streven we ernaar om de gezondheid en het welzijn van mensen te verbeteren. Bij ons bedrijf bieden we aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Je kunt rekenen op een competitief salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. We bieden ook flexibiliteit daarbij verstaan we een gezonde werk-privébalans. We vergoeden je reiskosten en geven een 2% eindejaarsuitkering.
Vereiste voor deze functie zijn: jij bent beschikbaar op dinsdag, donderdag, en vrijdag op ons kantoor in Weesp, je hebt minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-functie, je bent kwaliteitsgericht met oog voor detail, je beheerst de Nederlandse taal en bent vertrouwd met gangbare ICT-systemen zoals MO 365, Word en Excel.
Wil jij deel uitmaken van ons groeiende team en bijdragen aan onze missie om de gezondheid en het welzijn van mensen te verbeteren? Neem dan vandaag nog contact op met ons via 0654149425.
Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare HR-functie.
Je hebt mbo- of hbo-werk- en denkniveau.
Beschikbaar bent voor 28-32 uur per week.
Op dinsdag, donderdag en vrijdag aanwezig kunt zijn op ons kantoor in Weesp.
Een competitief salaris tussen € 3.000 - € 3.500 bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
25 vakantiedagen, inclusief een tijd-voor-tijd regeling.
Een goede balans tussen werk en privé.
Ruime reiskostenvergoeding.
2% eindejaarsuitkering.
Gezellige bedrijfsuitjes en bijeenkomsten, zoals bezoeken aan de Efteling, Wintercircus en regelmatige barbecues.
Toegang tot een GoodHabitz-account voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Het uitvoeren van HR-ondersteunende taken, zoals vitaliteitsonderzoek PACO/PMO, het beantwoorden van juridische vragen en het coördineren van studie OVO.
Actieve betrokkenheid bij het beheer van ziekteverzuim, inclusief trajectbegeleiding Arbo, vergoedingen en begeleiding bij interventies, het bijhouden van UWV-documenten en dossiervorming.
Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het verwerken van formulieren, documentatie en contractbeheer.
Regio
Amsterdam
Interesse in deze vacature? Solliciteer dan direct online!
Klik hier om online te reageren